In continuare vei afla pașii pe care trebuie să-i urmărești în vederea plasării online a unei comenzi pe platforma de comerț electronic www.pride.md
Alege produsul
Căutarea produselor se poate face in 2 moduri:
1. Simplu, din bara de căutare
2. Elaborat, din Catalogul de produse
Căutarea simpla din bara de căutare are următoarele facilitați:
a. Dispune de funcția „Autocomplete”, care va permite identificarea rapidă a produselor care au in denumire, in cadrul brand-ului, categoriei sau grupei de produse, prețul, articolul, disponibilitate stoc, șirul de căutare introdus.
La selectarea unui produs din “dropdownul” care apare, pe măsura ce introduci caractere vei fi dus direct pe pagina acelui produs, sau a brand-ului, categoriei sau grupei de produse.
b. Dacă apeși butonul de căutare, se va afișa pagina de rezultate care va conține toate produsele care conțin șirul de caractere căutat sau care conțin in codul de produs șirul de caractere căutat.
Căutarea elaborată in catalogul de produse presupune navigarea pe categorii, grupe de produse, destinație, selecționarea filtrelor doriți (preț, brand și alte filtre specifice grupei de produse) cât și ordonarea produselor.
Comandă telefonic
Pentru a plasa o comandă telefonică, te rugăm sa utilizezi opțiunea „Solicită un apel” se află sub numărul de contact din bara de instrumente:
sau să ne apelezi la următorul număr de contact +373 22 844 266 disponibil de luni până vineri între orele 9:00-18:00.
Adăugă produsul in “Wishlist”
Produsele/serviciile pe care le dorești pot fi adăugate in lista de dorințe prin apăsarea butonului adaugă in „Wishlist”, disponibil in pagina de Detaliu Produs pe pictograma in formă de inimă din bara de activități.
Pentru a vizualiza lista de dorințe fă click pe link-ul “Wishlist” din colțul dreapta sus al ecranului.
In pagina de „Wishlist” ai posibilitatea de a pune alerte (dacă ești autentificat) pentru a fi notificat in cazul in care prețul produsului devine prețul cu care dorești să-l cumperi sau in cazul in care produsul va fi din nou in stoc. Notificarea va fi făcută prin e-mail.
Pentru a vizualiza lista de dorințe fă click pe link-ul “Wishlist” din colțul dreapta sus al ecranului.
In pagina de „Wishlist” ai posibilitatea de a pune alerte (dacă ești autentificat) pentru a fi notificat in cazul in care prețul produsului devine prețul cu care dorești să-l cumperi sau in cazul in care produsul va fi din nou in stoc. Notificarea va fi făcută prin e-mail.
Adăugă produsul in coș
Odată făcută alegerea, apăsând butonul "Adaugă in coș" vei putea vedea ulterior produsele alese in pagina coșului de cumpărături (pictograma cărucior in partea dreaptă de sus a fiecărei pagini). Aici poți verifica lista produselor alese, respectiv poți actualiza cantitatea dorită.
Produsele pot fi puse in coșul de cumpărături și din “Wishlist”, prin apăsarea pictogramei “coș de cumpărături”.
Alege metoda de plată
După ce ai verificat produsele și cantitățile din coșul de cumpărături, completează detaliile privind metoda de plată a comenzii:
- Plata la livrare - plata se face numerar în MDL, integral, la livrare sau la ridicarea comenzii din sediul Furnizorului. În cazul livrării produselor la client, plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea.
- Plata cu cardul la preluarea produselor din sediul Furnizorului. La preluarea produselor de la sediul Furnizorului se poate plăti cu card bancar emis sub sigla Visa, MasterCard (inclusiv Maestro) și American Express, prin intermediul terminalului POS existent.
- În cazul în care cardul utilizat nu are activată opțiunea de introducere a codului PIN în momentul plății, este necesar ca persoana care efectuează plata să fie posesorul cardului şi să se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnătura, care trebuie să corespundă cu cea existentă pe card.
- Plata on-line cu cardul - Este posibilă efectuarea plății on-line cu card bancar în condiții de siguranță deplină (pentru detalii, verifică şi secțiunea “Politica de confidențialitate”). Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic şi Electron) şi MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2). În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât MDL, tranzacțiile se efectuează în MDL, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.
Pentru asigurarea securității tranzacțiilor, Furnizorul folosește platforma MAIB. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plata MAIB. Portalul www.pride.md nu solicită şi nu stochează detalii referitoare la cardurile utilizate (pentru detalii, verifică şi secțiunea “Politica de confidențialitate”).
Alege metoda de livrare
După ce ați verificat produsele și cantitățile din coșul de cumpărături, completați detaliile privind metoda de livrare a comenzii:
- De sine stătător – comenzile plasate pot fi preluate personal de la sediul Furnizorului amplasat în Republica Moldova, cod poștal MD-2004, orașul Chișinău, strada Columna 170ș etajul 3, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 18:00. Pentru orice informații legate de starea comenzii plasate, ne puteți contacta la numărul de contact +373 22 844-266 sau folosind formularul de contact de pe site.
- Livrare prin curier - comenzile plasate pot fi livrate prin curier oriunde. Dacă înregistrezi și achiți comanda de luni până vineri, până la ora 12:00, aceasta poate fi expediată în aceeași zi. Livrarea se efectuează în termen de maximum 48 de ore, cu excepția zilelor nelucrătoare (cu mențiunea că produsele expediate vineri vor ajunge la destinație luni). Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința Furnizorului.
Taxe de transport
- Comenzile plasate se livrează gratuit în raza orașului Chișinău dacă valoarea totală depășește suma de 500$. Pentru comenzile cu valoare mai mică de 500$, se percepe o taxă de transport în valoare de 6$ indiferent de cantitatea de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora sau dacă livrarea se efectuează în suburbia municipiului Chișinău sau pe teritoriul Republicii Moldova;
- Produsele comandate se pot livra și înafara Republica Moldova pentru acest caz costurile de transport se calculează de serviciul de curierat internațional ales de Client (DHL, FedEx, UPS etc), în acest caz, plata este posibilă doar online, cu cardul sau prin virament în contul Furnizorului. Timpul pentru transportarea comenzii depinde de țara unde acesta este livrat, de greutate și categorie de produs, de disponibilitatea produselor comandate, de vacanțele bancare și de zilele libere cât și de eventuale erori posibile în sistemul de funcționare a serviciilor de livrare.
In cazul in care se utilizează un transportator însărcinat de către Client, riscul este transferat in momentul livrării produselor către transportator.
Pentru produsele care au fost livrate greșit față de cele comandate, costurile de înlocuire cad in sarcina Furnizorului.
In cazul produselor care se aduc la comandă (pre-comandă), timpul estimat de predare către curier este comunicat la momentul confirmării comenzii.
Orice întârzieri sau incapacitatea de a efectua livrarea pot avea loc in cazul Evenimentelor de Forță Majoră. In aceste cazuri vom face toate demersurile, astfel încât Clientul să intre in posesia Comenzii cat mai repede posibil. In cazul in care produsele expediate prin curier nu ajung in termenul specificat, Clientul va trebui sa contacteze Furnizorul la numărul +373 22 844 266 sau folosind formularul de contact .
Clientul are posibilitatea verificării comenzii indiferent daca livrarea acestora se face la sediul Furnizorului sau a curierului. In cazul livrării prin curierat beneficiați gratuit de serviciul Deschiderea coletului, deci vă rugăm ca la primirea produselor să verificați integritatea fizică a produselor din colet. Semnarea confirmării de primire certifică primirea produselor in buna stare.
Din momentul in care intrați in posesia fizică a produsului riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral. Orice reclamație ulterioara nu va fi luată în considerare.
Finalizează comanda
Abia după ce ești sigur de produsele comandate și de cantitatea dorită apasă butonul "Plasează comanda".
In cazul plăților ramburs, respectiv numerar sau card in magazin, comanda se finalizează aici. După preluarea coletului de către curier, primiți o notificare prin email, inclusiv detaliile comenzii și numărul comenzii.