PRIDE SYSTEM

IT&C Solutions and Technologies Provider

(373) 22 844 266

Contactati-ne pentru a obtine cea mai buna solutie pentru afacerea Dvs.

Microsoft Dynamics CRM


    Cresteti vanzarile, sporiti eficienta activitatilor de marketing si optimizati fiecare interactiune cu clientii prin utilizarea unei solutii performante de management al relatiei cu clientii (CRM). Solution4 dezvoltat pe Microsoft Dynamics CRM va ofera accesul la toate informatiile despre clienti prin interfata familiara Microsoft Outlook sau web, fapt ce se reflecta intr-o adoptie facila de catre utilizatori si in obtinerea rapida a rezultatelor scontate. Cresteti productivitatea echipei dvs. si facilitati procesul de adoptie CRM cu ajutorul unei aplicatii adaptate specificului activitatii, ce dispune de o interfata intuitiva, usor de utilizat si de inteles. Transformati informatia in avantaj competitiv prin intermediul functionalitatilor extinse si prin facilitatile de raportare in timp real oferite de Microsoft Dynamics CRM prin intermediul solutiilor personalizate oferite de Solution4.


Transformati afacerea dvs. intr-o afacere dinamica

Castigati mai multe contracte

Alocati mai mult timp vanzarilor si reduceti timpul necesar sarcinilor administrative. Beneficiati de vizibilitate sporita asupra intregului ciclu de vanzare, monitorizati oportunitatile de vanzare, modul in care acestea sunt tratate si previzionati in timp real volumul vanzarilor. Astfel, cresteti veniturile si rata de inchidere a oportunitatilor.

Maximizati valoarea obtinuta in urma investitiilor de marketing

Sporti eficienta activitatilor de marketing din organizatia dvs. Oferiti specialistilor de marketing instrumente flexibile de segmentare, administrare a campaniilor si monitorizare a rezultatelor, impreuna cu analize de business complete, cu impact in cresterea eficacitatii intregului proces de marketing. Transformati comunicarea cu clientii dvs. intr-o comunicare personalizata, bazata pe preferintele fiecarui client in parte.

Cresteti gradul de satisfactie al clientilor dvs.

Cresteti calitatea serviciilor livrate de departamentul „Servicii Clienti", stimuland astfel loialitatea clientilor. Oferiti echipei dvs. instrumente care simplifica administrarea cazurilor de suport, imbunatatesc procesul de escaladare a cazurilor si permit o administrare mai eficienta a conturilor, reducand in acelasi timp costurile.

Optimizati toate relatiile printr-un CRM extins

Beneficiati de flexibilitatea si extensibilitatea oferita de Solution4 si Microsoft Dynamics CRM pentru a maximiza valoarea tuturor relatiilor de afaceri. Alegeti acea solutie care este adaptata specificului afacerii si/sau diverselor industrii, fara a compromite capabilitatile existente in CRM, bugetul sau timpul de livrare.

S4-Sales

Solutie destinata managementului vanzarilor de produse

  • » Catalog de produse cu functionalitate extinsa (poze produs si caracteristici produs)
  • » Modul de automatizare a gestionarii listelor de preturi si posibilitatea lucrului si ofertarii in valute multiple
  • » Modul de management al contractelor comerciale integrat cu procesul de vanzari
  • » Modul de facturare
  • » Managementul vanzarilor directe si prin parteneri
  • » Integrare cu portal de web, ERP
S4-Edu

Solutie destinata managementului centrelor de educatie

  • » Catalog de cursuri
  • » Modul de management al cursantilor cu evidenta certificarilor si catalog electronic
  • » Modul de management at traineri-lor
  • » Modul de management si planificare al claselor de curs
  • » Modul de management al vanzarilor de cursuri cu posibilitatea de vanzare in rate si urmarirea platilor cursantilor
  • » Integrare cu portal de web, ERP
S4-IT

Solutie destinata managementului serviciilor IT

  • » Modul de IT Asset management integrat cu modulul de Helpdesk
  • » Modul de Helpdesk integrat cu Knowledge base pentru solutionarea eficienta si rapida a cazurilor
  • » Integrare cu portal de web si sistemul de comunicatii (telefonie si e-mail)

Familiar: CRM intuitiv si personalizat

O noua generatie de client Outlook: Administrati toate mesajele e-mail, intalnirile, contactele si informatiile despre client, intr-o singura interfata, prin clientul Microsoft Outlook. Office-Fluent UI: Sporiti productivitatea utilizatorilor cu rapoarte si analize grafice de tip dashboard, cu facilitati de tip Office si export/import date si documente.

Vizibilitate completa: Maximizati fiecare interactiune cu clientii, de la sondaje de marketing la ofertare si vanzare pana la rezolvarea cazurilor de suport, beneficiind de o perspectiva completa asupra clientului.

Personalizare avansata: Folositi interfete bazate pe roluri, modalitati de afisare personalizata, liste si forme adaptate fiecarui tip de utilizator in parte, aducand experienta CRM cat mai aproape de necesitatile utilizatorilor.

Flexibilitate: Personalizati rapid si extindeti solutia CRM pentru satisfacerea nevoilor unice ale organizatiei, prin customizari de tip drag-and-drop si instrumente de dezvoltare intuitive.

Inteligent: Informatii consolidate si utilizabile

Analize contextuale: Analizati in timp real performanta afacerii cu ajutorul rapoartelor predefinite sau configurabile si beneficiati de modalitati facile de analiza si interpretare a datelor

Procese asistate: Accelerati procesele de aprobare, cresteti consistenta si implementati cele mai bune practici in domeniu cu dialoguri asistate si fluxuri de lucru flexibile.

Informatii utilizabile: Identificati eficient oportunitatile si tendintele din piata cu ajutorul instrumentelor de segmentare intuitive, a regulilor de formatare conditionata si a functiilor avansate de raportare.

Monitorizarea obiectivelor: Monitorizati eficient si masurati gradul de indeplinire al obiectivelor de afaceri, precum lead-urile provenite din activitati de marketing, evolutia vanzarilor si/sau procentul cazurilor inchise de la primul apel, cu functii complexe de management al obiectivelor.

Eficienta operationala: Obtineti eficienta operationala si imbunatatiti fluxul informatiilor prin intermediul instrumentelor de importare si ordonare a datelor, prin auditarea activitatilor si prin niveluri de securitate adaptate fiecarui rol.

Conectat: O organizatie interconectata si colaborativa

Biblioteci de documente contextuale: Administrati crearea si arhivarea documentelor de marketing, ofertelor, contractelor etc., multumita functiilor integrate de administrare si actualizare a documentelor.

Crearea de echipe: Facilitati o mai buna colaborare interna si imbunatatiti managementul proceselor de lucru cu ajutorul instrumentelor de comunicare si colaborare in timp real.

Conexiuni de business si Social Media: Identificati noi conexiuni pentru companie si determinati influenta acestora cu ajutorul facilitator Connections si Social Connector.

Portaluri: Accelerati procesele de management al incidentelor si incurajati activitati de tip „self-service" prin solutii avansate de portal.

Mobilitate: Maximizati productivitatea echipelor din teren, oferindu-le acces facil la datele din CRM si posibilitatea accesarii lor atat offline cat si de pe orice dispozitiv mobil cu acces la internet.

O solutie CRM ce ofera optiuni si flexibilitate.

Instalati Microsoft Dynamics CRM la sediul dvs. si personalizati-l cu solutia potrivita furnizata de Solution4 sau accesati aplicatia ca serviciu in regim gazduit in Data Centerul nostru.